De Schepper Mobile First!

De Schepper Campagnes coördineert en organiseert uitdagende campagnes voor haar hoofdopdrachtgevers: de drie Goede Doelen Loterijen en Stichting DOEN. Ook zetten zij haar professionaliteit in voor andere organisaties en bedrijven. De vorige website voldeed niet meer aan de technische en grafische eisen die De Schepper Campagnes heeft vastgesteld. Daarom is Rebels4Media benaderd voor de realisatie van een geheel nieuwe website.

Op basis van de geïnventariseerde wensen is er een fris ontwerp gemaakt, waar gewerkt is met de kleuren zwart, rood en wit. Daarnaast is er een zogenaamde responsive website ontwikkeld met daarachter een Content Management Systeem. Responsive webdesign is een efficiënte en doeltreffende aanpak om websites toegankelijk te maken voor zowel tablets, smartphones, laptops als de klassieke pc.

Er wordt één ontwerp gemaakt die zich aanpast aan het apparaat en het gedrag van de gebruiker. De bezoeker krijgt dus altijd dezelfde content, alleen de presentatie en bediening kan verschillen. Hoewel dit veel complex programmeerwerk, met veel javascript, met zich meebrengt is de gebruikerservaring maximaal

Over De Schepper Campagnes

De Schepper Campagnes is in 1986 opgericht door Margriet de Schepper. Als directeur van het bureau geeft zij De Scheppers graag iets mee voor in hun verdere leven: zinvolle bagage rond opgedane werkervaring en overwegingen hoe je in het leven kunt staan. Ze ziet het als haar belangrijkste taak te zorgen voor meer dan tevreden opdrachtgevers. En voor een werkomgeving waar een ieder respect voor elkaar heeft en de communicatie helder en open is. Belangrijke waarden voor alle Scheppers zijn eerlijkheid, positieve kritiekvoering, verantwoordelijkheid nemen en teamwork. Ook humor en plezier, van elkaar leren en maatschappelijke betrokkenheid zijn voor ons van groot belang.